
Церква має відкрити для себе можливість проголошення Євангелія у
соціальних мережах, де люди проводять години. Про це заявив Глава
Папської ради із засобів масової комунікації архиєпископ Клаудіо Марія
Челлі.
Архиєпископ Челлі бере участь в семінарі
на тему сучасних ЗМІ для єпископів Болівії, Еквадору і Перу, який
проходить 1–4 вересня у болівійському м. Кочабамба. У заході також
беруть участь медіа-експерти, які допомагають ієрархам зрозуміти, що
відбувається в світі комунікації і в чому полягає комунікаційна місія
Церкви.
«Мені подобається нагадувати слова Павла VI з його Апостольського
звернення «Evangelii Nuntiandi» (1975): «Церква почувала би себе винною
перед Господом, якби не використала всі засоби, які технологія дає в її
розпорядження, щоб проповідувати Євангеліє», — сказав ієрарх в інтерв'ю
для «Радіо Ватикану».
Відкриття можливостей проголошення Христа на «цифровому континенті»,
наприклад, у соціальних мережах, за словами голови Папської Ради із
засобів масової комунікації, є одним з головних викликів для Церкви.
«Подумайте про ці великі сучасні мережі, соціальні мережі, в яких живуть
люди — мені подобається використовувати саме це слово, бо йдеться не
просто про користування соціальними мережами, але про те, що люди
проводять там години, живуть в них. Для Церкви великий виклик полягає у
відкритті можливостей проголошення Євангелія в цьому населеному людьми
контексті. Чому? Бо тут, в цьому життєвому оточенні, присутні багато
людей, які не мають іншої можливості для слухання послання Євангелія», —
сказав архиєпископ.
Щоб досягти різних людей, а також тих, які перебувають на
«екзистенціальній периферії» суспільства, на думку архиєпископа Челлі,
треба сприяти культурі зустрічі, про яку Папа Франциск говорив у своєму
останньому посланні на Всесвітній день соціальної комунікації. Так
Церква повинна через медіа ставати ближчою до людей і перебувати поруч з
ними в ті моменти, коли вони відчувають труднощі та проблеми, вважає
ватиканський ієрарх.
Джерело: КРЕДО
Немає коментарів:
Дописати коментар