
Перший принцип, який просуває Amnesty, звучить так: не існує жодного
зв'язку між статтю і «гендером». Крім того, в брошурі стверджується, що
права сексуальних меншин, в числі яких шлюб і усиновлення дітей, є
правами людини. Таким чином, всі, хто виступають проти одностатевих
«шлюбів», виступає проти прав людини і тому є гомофобами.
Слова «гомофобія» і «трансфобія» належать до своєрідної «неомови»,
каже Адінольфі: по ідеї, вони означають страх, негативне ставлення до
гомосексуалістів. Але ті, хто виступають проти одностатевих шлюбів, не
відчувають таких почуттів до гомосексуалістів, вони просто проти такої
організації суспільства, яка включає в себе одностатевий шлюб і його
наслідки. Це зовсім не означає «бути гомофобом», в той час як брошура
Amnesty - і, на жаль, в італійській державній школі вона не одиничний
випадок, - стверджує, що це саме гомофобія.
Текст Amnesty стоїть в одному ряді з відомими брошурами Національного
агентства проти дискримінації, в яких навіть казки і шкільні задачі для
початкових класів стали засобом пропаганди: дітям потрібно було
порахувати, скільки грошей витратять тати на одну дитину, купивши сім
банок кока-коли. Ці брошурки, проте, були вилучені зі шкіл завдяки
активному протесту батьків. Важливо, щоб батьки реагували і перш за все
не дозволяли представникам асоціацій ЛГБТ проводити «уроки проти
гомофобії», вважає Адінольфі, оскільки ми стоїмо перед лицем реальної
небезпеки, яка загрожує нашим дітям.
Італійська школа ввела тепер в свою програму заняття з аффективного
або сексуального виховання, дотримуючись рекомендацій різних
організацій, що просувають гендерну ідеологію. Навіть уроки проти
агресії серед дітей тепер перетворилися в уроки проти гомофобії, до якої
зводиться неприйняття «іншого».
Батьки повинні бути напоготові і висловлювати свою думку, звертаючи
увагу на мову організацій, що просувають гендерні ідеї. Простим
свідченням свого неприйняття такої ідеології може бути додавання рядка
«мати і батько» в шкільні модулі, де тепер вказується «батько номер
один» і «батько номер два». Не можна забувати, нагадує італійський
публіцист, що захищаючи родину, засновану на шлюбі чоловіка і жінки, ми
захищаємо букву і дух італійської Конституції.
Немає коментарів:
Дописати коментар