ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ!

вівторок, 29 вересня 2015 р.

29.09.2015р. Б. / Владика Венедикт освятив рекреаційну зону с. Кожичі (+VIDEO)

У неділю, 27 вересня 2015 року, Преосвященний Владика Венедикт, Єпископ-помічник Львівської архиєпархії із пастирським візитом відвідав парафію Воздвиження Чесного і Животворящого Хреста Господнього (с. Кожичі, Яворівського р-н.), де освятив новостворену рекреаційну зону.

З проханням про архієрейське благословення, щирими привітаннями та відкритими серцями зустрічали єпископа парафіяльна спільнота із адміністратором о. Іваном Михайлевьким. Відтак, Владика Венедикт звершив Чин освячення новоспорудженої рекреаційної зони с. Кожичі.

Під час Божественної Літургії у своїй проповіді Архиєрей наголосив: «На Хресті Господь зробив нас учасниками життя вічного. На Хресті Господь дарував нам цю вічність. Хрест, це немов би знак, що ця вічність нам належить... Пробуймо, всебільше, усвідомлювати, що наше життя тут – моє місце праці, моя родина, мої друзі, сусіди, – це все те місце де можу я наближатись до Господа. У кожній життєвій ситуації, я можу вибрати Господа. Немає обставин, щ я мусів вибрати – гріх чи зло. І в цьому нам помагає Хрест Господній, як символ і знак того, що ми можемо вибрати добро, що як каже ап. Павло: все можу укріпляючи у мені Хресті Господі. Чому для нас християн цінний Хрест? Тому, що на цьому місці пролита кров Господня,через пролиття якої Господь нас робить причасниками життя вічного».

Завершився пастирський візит єпископа словами вдячності вірних, архиєрейським благословенням та спільною світлиною, на згадку про ці відвідини.



Немає коментарів: