ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ!

суботу, 21 грудня 2013 р.

21.12.2013р. Б. / Замість плеєра дівчинка просить миру в Україні

Лист
Зворушливий лист п’ятикласниці з Луцька із зовсім недитячим проханням до Святого Миколая надіслала її вчителька Лідія Новосад.
 
«Учора вивчали в п’ятому класі тему «Лист. Адреса». Домашнім завданням для дітей було написати лист до Святого Миколая, щоб мати змогу оцінити опрацьований учнями матеріал. Пропоную вам один із листів. Зміст мене вразив. Усіх вітаю зі святом Миколая! Нехай у ваших серцях завжди панують щастя, радість! І нехай здійсниться написане цією маленькою дитиною! З вірою в Україну», — пише вчителька української мови і літератури Луцького НВК №9Лідія Новосад. 

Ось що пише дівчинка:
 
«Святий Отче Миколаю!
 
Пише тобі Глорія Серватович. Дякую за те, що ти не забув прийти до мене минулого року, за гарний подарунок.
 
Цього року я дуже намагалася бути чемною. Не дратувати свою маму. Почала краще вчитися. Маю гарні оцінки в щоденнику.
 
Спочатку мені хотілося отримати від тебе в подарунок mp3-плеєр. Але подивившись новини про Євромайдан, хочу попросити, щоб ти помолився Богу за нашу Україну. Щоб припинилася ця боротьба за владу та кровопролиття.
 
Різдво Христове люди повинні зустрічати з радістю та миром у душі.
 
Допоможи нам, Боже. Я вірю, що ти мене чуєш».
 
За матеріалами: День

Джерело:   КРЕДО 

Немає коментарів: