ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ!

вівторок, 26 серпня 2014 р.

26.08.2014р. Б. / США: аборт як частина охорони жіночого здоров’я

аборти
У Каліфорнії адміністрація губернатора Джеррі Брауна повідомила працівників двох католицьких університетів, що вони мусять забезпечити покриття аборту в страхових програмах охорони здоров’я для працівників.
 
Університети Санта Клара та Лойола Мерімаунт, які виключили аборти з програм охорони здоров’я, були поінформовані Департаментом охорони здоров’я, що їхня політика порушує закон штату. Цей же закон буде застосований до інших релігійних інституцій та недержавних організацій.  

«Аборт – це основна послуга охорони здоров’я», – сказала Мішель Руілед, директор Департаменту охорони здоров’я у листі до працівників університетів. Вона додала, що конституція штату «забороняє дискримінацію жінок, які мають намір перервати вагітність». 

Нагадаємо, що прихильники абортів нещодавно відмовилися від терміну «pro-choice» («за вибір» – протилежний до відомого «pro-life»). Це може бути пов’язано з тим, що медичні й технологічні показники пролили світло на сувору реальність та наслідки цієї процедури. 

«Сьогодні індустрія абортів змінює «вибір» на примус, використовуючи силу влади, щоб змусити погодитись на аборт як на звичну річ і зустрітися з жахливими наслідками. Вагітність – це не хвороба, яку можна «вилікувати» смертю дитини, справжня охорона здоров’я поважає людське життя», наголошує  др. Шармейн Йост, президент і виконавчий директор організації «Об’єднання американців заради життя» («Americans United for Life»). 

За матеріалами: Catholic Culture 

Джерело:    КРЕДО 

Немає коментарів: