ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ!

пʼятницю, 21 листопада 2014 р.

21.11.2014р. Б. / Католики у Голлівуді?

Зірки Голлівуду
Про Голлівуд можна сказати так: що далі від Ватикану, то менше моральності. Одні зірки прославилися своєю нетиповою релігійною поведінкою — наприклад, заново народжений Кірк Камерон, який залишив славу позаду, знайшов Ісуса і став ревним проповідником та борцем із теорією еволюції; або Том Круз, ходяче втілення саєнтології. Інші знаменитості радше відомі скандальними історіями і шокуючими витівками. 
 
Незважаючи на безбожну поведінку багатьох знаменитостей (зокрема, Ліндсей Лохан), на диво багато зірок — це практикуючі й справжні католики. Хоча деякі й дещо відступили від своїх релігійних коренів, та більшість відомих акторів довіряють Церкві через її тверді моральні принципи. Ви можете здивуватися, дізнавшись, хто зі знаменитостей відвідує літургію і має справжню віру.
Алексіс Бледел 
Алексіс Бледел 
Фото: fanpop.com
Алексіс Бледел народилася в Х’юстоні, в мексиканський родині матері-американки і батька-аргентинця, які виховували її у католицькій вірі. Вона навчалася в церковно-парафіяльній середній та вищій школі. Бледел досі практикує свою віру, і її часто представляють як зразок для наслідування молодим дівчатам.
Ембер Хьорд
Ембер Херд 
Фото: fanpop.com
Ембер Хьорд ходила до католицької середньої школи до 16 років. Її відхід від Церкви був почасти викликаний смертю найкращого друга дитинства. Вона про це сказала так: «Я виросла у дуже суворому католицькому середовищі. У мене не було прозріння; це був поступовий процес, який складався з тривалої боротьби і навчання, читання і дослідження. Мої батьки були засмучені; їм не подобалося, що я ставила питання — але це тільки спонукало мене запитувати більше. Я пояснила, що не потребую зовнішньої, всемогутньої істоти з вічною концепцією покарання, яка би вказувала мені, що добре, а що погано».
Енн Гетевей
Енн Гетевей  
Фото: hdwallpaperia.com
Коли Енн Гетевей була  ще молодою дівчиною, вона мріяла стати черницею. Проте відмовилася від цієї ідеї, коли у її брата проявилися гомосексуальні схильності. Про це вона висловилася так: «Навіщо підтримувати організацію, яка має обмежене уявлення про мого улюбленого брата?». Енн все ще практикуюча віруюча. Її весільну церемонію у вересні 2012 року провели католицький священик і рабин.
Бредлі Купер
Бредлі Купер народився і виріс католиком, проте став ближчим до Бога після короткого перебування в реабілітаційному центрі. В листопаді 2012 року він заявив в інтерв’ю: «Я католик до глибини кісток». Актор також відзначив, що він щодня молиться і був незайманим до 17 років.
Кріс О’Доннелл
Кріс О’Доннелл 
Фото: ncislamagazine.com/
Актор Кріс О’Доннелл був вихований у побожній католицькій сім'ї в невеликому містечку в штаті Іллінойс. Кріс також навчався в єзуїтській академії св. Ігнатія Лойоли. Попри те, що кіноактор не такий побожний, як його батьки, він, як і раніше, відвідує церкву.
Девід Бореаназ
Девід Бореаназ 
Фото: fanpop
Девід Бореаназ народився і виріс у католицькій сім’ї. Він грає дуже релігійного католицького агента ФБР у серіалі «Кістки». Коли його запитали про його власну віру у зіставленні з вірою його героя, Девід сказав: «Бут, очевидно, трохи більше віруючий, ніж я; шкода, що я не дуже практикуючий католик. Здається, одне, що мені іноді в собі не подобається, — це те, що я не дуже релігійний».
Деніз Річардс
Деніз Річардс 
Фото: whdwallpapers.com
Деніз Річардс була вихована в католицькій сім’ї. Шлюб із нареченим, Чарлі Шином вони взяли у католицькій церкві. Відійшовши від Церкви, Деніз згодом знову віднайшла свою віру, коли померла її мати. Зірка каже, що вірить в існування ангелів-хранителів, а також, що після смерті «всі ми, які живемо на Землі, врешті решт кудись відходимо. Будучи вихованою у католицькій вірі, я знову почала ходити до церкви. Я відчайдушно хотіла отримати повідомлення від матері, і я хочу тримати зв’язок з усім, що допоможе цьому статися».
Леді Гага 
Як затятий захисник прав гомосексуалістів, Леді Гага не підтримує всіх традиційних цінностей Католицької Церкви. Проте — вірити цьому чи ні ­- зірка виросла у католицькій сім’ї. Вона стверджує, що дуже релігійна, вірить в Ісуса Христа і Бога Отця, а також щодня молиться. В інтерв’ю Ларрі Кінгу співачка сказала: «Певно, можна сказати, що я досить релігійна жінка зі своїми власними уявленнями про віру… Я мрію і уявляю собі майбутнє, в якому у нас більш мирна релігія або більш мирний світ».
Джордж Клуні
Джордж Клуні 
Фото: pagesix.com
Джордж Клуні був вихований у надзвичайно суворій католицькій родині, відвідував католицьку школу й був міністрантом. За словами актора, його сім’я була католицькою «тривалий час», проте він також сказав, що на сьогодні не вірить у рай чи пекло і не впевнений в існуванні Бога. Але це не означає, що знаменитість виступає проти будь-якої релігії. Насправді він підтримує будь-яку віру, яка збагачує життя людини, робить її щасливою і не кривдить нікого.
Джерард Батлер 
????????????????????????????????????????????????? 
Фото: i.huffpost.com
Джерард Батлер народився в Глазго у Шотландії і виріс у Монреалі. Як ірландський католик, він походить із дуже великої родини. Не такий побожний, як його бабусі й дідусі, він сказав про свою віру: «Я вірю в Бога. Я вважаю, що кожен вірить по-своєму і прагне робити це найкращим чином».
Гізер Грем
Гізер Грем насправді більше «колишня практикуюча віруюча», хоча її сім’я завжди хотіла для неї іншого. Коли вона була ще дитиною, батьки прагнули віддати її в монастир, але дівчина заявила, що буде жахливою монахинею. Коли батьки це зрозуміли, вона їм сказала: «Я така ж хороша католичка, як і Мадонна, тобто зовсім не католичка. На місці Церкви, у якої настали важкі часи в покликаннях, я би зробила ідеальний рекламний плакат: “Стань монахинею, або закінчиш як Мадонна!”».
Джек Вайт 
Джек Вайт 
Фото: theplace2.ru
Джек Вайт виріс у католицькій родині й був міністрантом, що посприяло його ролі у фільмі «Вбивство по вервиці», знятому в його рідному місті Детройті. Насправді, Вайт не став би рок-зіркою, якби не відкрив для себе музику. В інтерв’ю у передачі «60 хвилин» він сказав: «Я хотів вступити до семінарії в Вісконсіні і збирався стати священиком, але в останню секунду подумав, що просто піду до державної школи». Хоча Вайт не став священиком, проте вірність своїм поглядам у вірі ніколи не покидала його, і ви можете почути цей вплив у його ліриці. Він навіть узяв участь у передачі «Сatholic Throwdown» із коміком Стівеном Колбертом, у якій обидва намагалися перевершити один одного в дурних жартах, пов’язаних із католицизмом.
Джессіка Альба
Джессіка Альба мала дуже суворе релігійне виховання, але з часом стала менш релігійною. В інтерв’ю вона сказала: «Завжди було дивно, що я виросла в традиційній, католицькій родині. Мої батьки були дуже суворі, але я відійшла від Церкви ще в ранньому віці. Я була феміністкою, коли мені було ще п’ять років. Тепер я маю набагато ліберальніші погляди, і я все ще поважаю переконання своїх батьків».
Кеті Холмс
???????? 
Фото: i.huffpost.com
Кеті Холмс була вихована у католицькій вірі. Актриса перестала практикувати віру, коли вийшла заміж за саєнтолога Тома Круза. Проте після їхнього розлучення вона повернулася до своєї віри і навіть віддала свою дочку Сурі до приватної католицької школи. Подейкують, вона підтримує зв’язок з іншою колишньою католицькою дружиною Тома Круза, Ніколь Кідман.
Крістен Белл 
??????????????????????????????????????? 
Фото: girltalkhq.com
Крістен Белл відвідувала католицьку школу в передмісті Детройта. Що Белл думає з цього приводу? В інтерв’ю вона сказала: «Я любила католицьку школу. Я не хотіла, щоб мені сигналили підстаркуваті чоловіки на АЗС через те, що я була одягнена в картату спідницю. Хоча це виглядало так, ніби я збираюся зупинити машину і дати свій номер телефону».
Марк Волберг 
Марк Волберг — побожний і практикуючий віруючий, римо-католик, але він не завжди був таким. У 16 років співак (а ще він модель та актор), перебуваючи під дією фенілциклідіну, пограбував аптеку. Потім він напав на двох перехожих і на охоронця. Першого ударив по голові, і той упав непритомний, другого вдарив в око. Згодом чоловік осліп на це око. Марку Волбергу пред’явили звинувачення в замаху на вбивство і засудили до в’язниці. Після звільнення Волберг пішов просто до священика. Релігія була правильним вибором для Волберга, який, очистившись, покинув банду, став успішним, спершу у поп-групі «New Kids on the Block», потім як сольний виконавець і модель, і нарешті як кіноактор. Всім цим він завдячує своїй вірі. «Бути католиком — найважливіший аспект мого життя», — каже він.
Мел Гібсон
??????????????????????????? 
Фото: timedotcom
Мел Гібсон серйозно ставиться до католицької віри. Настільки серйозно, що коли актор відчув, ніби Церква стала занадто сучасною, то побудував свою власну каплицю в Малібу (Каліфорнія), яка дістала назву «Церква Святого Сімейства». Гібсон стверджує: «Творець установив щось дуже конкретне, і ми не можемо просто так цього змінити». Віра Гібсона також надихнула його створити один із найбільш спірних релігійних фільмів — «Страсті Христові». Багато хто був обурений тим, що у фільмі єврейські лідери відповідальні за переслідування і розп’яття Ісуса.
Ніколь Кідман
Після розлучення з саєнтологом Томом Крузом, Ніколь Кідман повернулася до Католицької Церкви. Тоді як повторний шлюб, як правило, не допускається в католицькій вірі, Ніколь не потрібно було анулювати десятирічний шлюб із Крузом, оскільки він не був визнаний Церквою.
Стівен Колберт
??????????????? 
Фото: thestar.com/
Гуморист і телеведучий Стівен Колберт народився останнім з одинадцяти дітей у католицькій сім’ї в Південній Кароліні. Його батьки були побожними, але й заохочували дітей робити свої власні висновки про віру. Хоча герой Колберта у своєму шоу часто висміює релігію і те, як нею зловживають на політичній арені, сам ведучий заявив: «Я люблю свою Церкву, включно з її недоліками». Але він також визнав: «Якщо Ісус не має почуття гумору, то я матиму величезні неприємності». Оскільки Стівен, крім іншого, викладає у недільній школі, — Бог, сподіваємося, буде до нього милосердним.
Сильвестр Сталлоне
Сильвестр Сталлоне 
Фото: dietfigure.com
Відомий на екрані як крутий хлопець, Сильвестр Сталлоне виховувався у католицькій вірі. В Голлівуді він відійшов від своїх переконань, проте коли у нього 1996 року народилася дочка і у двомісячному віці їй робили операцію на серці, він навернувся. Остання частина кінофільму «Роккі Бальбоа» відображає це. 

Examiner.com

Переклад: Кристина Власова, СREDO 

Джерело:   КРЕДО 

Немає коментарів: