ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ!

середу, 17 липня 2013 р.

17.07.2013р. Б. / Мертва новонароджена дівчинка ожила у каплиці

немовля
Дівчинка, що народилась в одному з бразилійських шпиталів, перестала дихати відразу після народження. Лікарі намагалися повернути її до життя, але, врешті-решт, змушені були констатувати смерть і видати батькам відповідне свідоцтво.
 
«Мій світ розвалився після такої звістки, − сказала мати дівчинки Дженіфер да Сільва Гомес. − Це був найжахливіший момент, коли були зруйновані мої мрії про дитину». 

Медсестра віднесла тіло мертвої дівчинки в католицьку каплицю госпіталю, тому що у неї не піднімалася рука віднести її в морг. 

«Вона була схожа на крихітного ангела, − сказала медсестра Ана Клаудія Олівейра. − Я не могла зважитися віднести її в морг, але запевняю вас, вона була мертва. Її зіниці не реагували на світло. Вона не подавала жодних ознак життя, її тіло почало синіти». 

Олівейра поклала тіло дитини на вівтар і пішла. Однак, коли бабуся зайшла забрати тіло для поховання, дитина виявилася живою. 

«Це був незабутній момент. Мене почало трясти, я не могла говорити від щастя. Медсестра, яку я покликала, не могла в це повірити і сказала, що це просто спазми, але дівчинка відкрила очі», − розповіла Розіліс Ферро. 

За повідомленням The Dailymail, зараз дитина перебуває під наглядом лікарів і стан її стабільний. Сім'я дякує Богові за повернення життя. Після чудесного воскресіння сім'я вирішила назвати дівчинку Вікторією. 

«Немає пояснення чудесам, − сказала Дженіфер. − Вони відбуваються за бажанням Бога. Якби Він допустив смерть нашої дочки, ми би прийняли це, але Він повернув її нам, значить у Нього для неї велике покликання». 

За матеріалами: Католицький Оглядач

Джерело:   КРЕДО 

Немає коментарів: