ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ!

середу, 5 вересня 2012 р.

05.09.2012р. Б. / Одеса: мода потрібніша за віру?



Просто зараз розвивається новий виток конфлікту між римо-католицькою спільнотою кафедрального собору в Одесі та приватною компанією модного одягу.

Попри те, що справа про демонтаж огорожі перебуває на розгляді у Верховному Суді України, і виконавчим властям це відомо, судові виконавці проводять демонтаж фундаменту воріт. На представлену документацію про те, що справа перебуває в суді, вони лиш здвигають плечима. Хіба їм наперед відоме рішення Верховного Суду?

Одеський дім модельного одягу «Модесса» розпочав своє існування з рейдерського захоплення території, що прилягає до храму Успіння Пресвятої Богородиці. Спільнота вийшла на акцію громадського протесту перед будівлею собору, звернулася до одеського міського голови Олексія Косусєва та голови Одеської обладміністрації Едуарда Матвійчука. ВАТ «Модесса» дістало від властей міста розпорядження відновити порушений віконний отвір і привести до ладу прилеглу до храму територію, як то було до їхнього втручання. Однак модельний дім цього не виконав. 

Своїми діями «Модесса» не тільки грубо порушує права римо-католиків, а й спотворює зовнішній вигляд будівлі, яка є архітектурною пам’яткою. Проте спинити «модних рейдерів» виявилося важкою справою.

Адміністративними методами конфлікт намагалися вирішити ще з літа минулого року. Мітинг протесту одеські віруючі провели 21 лютого ц.р. Прес-конференцію з цього проблемного питання було скликано 13 березня. Ігноруючи розпорядження міського самоуправління, ВАТ «Модесса» продовжує свою руйнівну для храму діяльність.

Історія поневірянь одеської катедри тягнеться, власне кажучи, не один десяток років. Юрист парафіяльної спільноти Володимир Боштан нагадав на прес-конференції 13 березня, що після передачі собору 1991 року його законному власникові – Церкві, представники парафії звернулися до тодішнього голови Одеської міськради і голови міськвиконкому Валентина Симоненка, а потім – до нового мера Одеси Руслана Боделана. Віруючі просили передати спільноті також і колишні церковні приміщення, розташовані праворуч та ліворуч від собору. (Саме їх сьогодні займають винний бутік «Lavinia» та ОДМО «Модесса»). Однак тоді з незрозумілих причин ці будівлі опинилися у власності комерційних структур.

«Модні рейдери», які розташувалися в колишньому будинку священика (плебанії), перероблюють цю будівлю без огляду на її архітектурну цінність, і посягають на територію, що безпосередньо прилягає до храму. Єпископ Броніслав Бернацький нещодавно сказав з цього приводу: «Розвалено частину огорожі й воріт, а нова огорожа проходитиме за півметра від стін катедри. Якщо все це продовжиться, ми не зможемо проводити процесії навколо храму».


За матеріалами: Об’єднання християнських Церков Одеси «Примирение»

Джерело:    КРЕДО


Дяка Богові Святому, я не страждаю на юдофобію, але якщо змоделювати подібну ситуацію, в тій же Одесі, на прикладі синагоги, то це буде, як мінімум - Міжнародний скандал!

А тут, вже стільки років тягнеться вирішення проблеми прихрамової території РКЦ і, не тільки лишається без рішення, а й байдуже сприймається всіма православними християнами міста. Дивно! Ось вам і "братолюбіє"...

р.Б. Леонід. 

Немає коментарів: