ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ!

понеділок, 10 вересня 2012 р.

10.09.2012р. Б. / Пенсіонер вручну переписав і проілюстрував Біблію


 

Діно Мацолі, 78-річний британець, витратив 10 років свого життя на те, аби переписати всі тексти Біблії, а також зробити 5 тисяч ілюстрацій до Старого і Нового Завіту. 
 
За словами чоловіка, подібна ідея у нього з’явилася у 2001 році, коли він через депресію, спричинену виходом на пенсію, не зміг виходити з дому і проводив 24 години на добу на самоті у своїй квартирі. «Спочатку я просто почав робити деякі начерки за сюжетом Святого Письма», – стверджує художник-аматор. «Я довгий час не виходив з кімнати, однак моя ідея мене настільки надихнула, що я вперше за довгий час зважився вийти на вулицю і купити все необхідне для подальшої роботи». 

«Я не думав, що батько підійде до цього з усією серйозністю», – сказав 36-річний син британця Марко. «Коли робота була закінчена, ми відправили її електронну копію до Риму, а також самому Архиєпископу Кентерберійському». Духовний глава Англіканської спільноти особисто відповів на їх лист, а також запропонував випустити книгу в тираж під іменем автора. 

«Представники церкви захопилися моїм вчинком і сказали, що ніколи в житті подібного не бачили», – каже пенсіонер. «Я дуже радий, що стану першою людиною, якій вдалося це зробити. Всі отримані від продажу грошові кошти підуть на благодійність». 

За матеріалами: Католицький Оглядач

Джерело:    КРЕДО

Немає коментарів: