ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ!

середу, 24 квітня 2013 р.

24.04.2013р. Б. / Молоді українці «не можуть жити» без сучасних ґаджетів


Ґаджети
Більшість молодих українців (80,2%) вважають, що не змогли б прожити без мобільного телефону.
 
З них 45,5% обрали відповідь «точно ні», а 34,7% - «скоріше ні». Про це свідчать результати соціологічного дослідження "Сучасна молодь України", проведеного Інститутом Горшеніна. 

При цьому 18,5% опитаних вважають, що могли б прожити без мобільного телефону. З них 11,3% віддали перевагу відповіді «швидше так», 7,2% - «точно так». 

Крім того, як виявилося в ході дослідження, молодь також не уявляє свого життя і без інтернету (72,3%). 

З них 39,5% повідомили, що точно не можуть прожити без мережі, а 32,8%  ще вагаються і відповіли на це питання "швидше ні". 

При цьому кожен четвертий опитаний (25,9%) запевняє, що міг би обійтися без інтернету. З них відповідь «швидше так» обрали 16,1%, "точно так" - 9,8%. 

Більше того, кожен другий представник української молоді (49,6%) стверджує, що не міг би прожити без спілкування в соціальних мережах. 

З них 25,4% зазначили, що точно не проживуть без віртуального спілкування, а 24,2% сказали, що «скоріше за все, не проживуть». 

При цьому 47,0% опитаних вважають, що могли б обійтися без такого спілкування. З них 23,8% вибрали відповідь «скоріше так», а 23,2% - "точно так". 

Між тим, не все так погано. Виявляється, що сучасна українська молодь (70,2%), все ж таки знаходить час на спілкування із реальними друзями у вільний час. 

Однак, протягом цього часу, вони, зазвичай, грають у комп'ютерні ігри і проводять час в інтернеті (42,6%). 

Проте, і гуляють на свіжому повітрі (36,7%), займаються домашніми справами (35,8%), слухають музику, радіо (32,6%), займаються спортом (30, 9%), відвідують кафе, бари, ресторани (29,6%), дивляться телевізор (26,3%), відвідують клуби, дискотеки (24,6%), ходять у кіно (19,6%), читають газети, журнали, книги (18,6%), підвищують рівень знань за допомогою приватних уроків, самостійних занять (15,4%), відвідують театри, концерти, виставки (13,6%), займаються хобі (11,3%), відвідують церкву, релігійну громаду (4,1%). 

Цікаво, що 0,5% опитаних запевняють, що у них немає вільного часу. 

Всього було опитано 2000 респондентів у віці від 15 до 21 року в містах з населенням більше 100 тисяч чоловік, розташованих в 24 областях України та АР Крим. 

Нагадаємо, Бенедикт XVI присвятив послання з нагоди 47 Всесвітнього дня соціальних комунікацій соцмережам. «Соціальні мережі та інтернет загалом сприяють діалогу між людьми, роблять нас ближче  один до одного. Проте в цей же час є небезпека тому, що соціальні мережі створюють так званий другий світ, віртуальний, який може бути небезпечним в тому сенсі, що відриває людину від реальності», - вважає Бенедикт XVI. 

Яким саме чином можна бути «по-католицьки» присутнім у соціальних мережах, читайте у статті Декалог католика в мережі-2.0

За матеріалами: Українська правда. Життя 

Джерело:    КРЕДО

Немає коментарів: