ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ!

вівторок, 24 листопада 2015 р.

24.11.2015р. Б. / Ролик «Отче наш» заборонений до показу в кінозалах Британії

Англіканська церква заявила, що вона «засмучена і спантеличена» відмовою найбільших мережевих кінотеатрів Британії показувати рекламний ролик, в якому різні люди вимовляють слова молитви «Отче наш». У неділю три найбільші кіномережі заборонили показувати на своїх майданчиках ролик, побоюючись, що він може образити "деяких" глядачів.

Церква назвала це рішення «просто дурістю» і застерегла, що подібні заборонні заходи можуть негативно відбитися на  свободі слова.

Ролик, який рекламує християнський веб-сайт justpray.uk, повинен був демонструватися в кінотеатрах по всій країні перед Різдвом, випереджаючи показ нової серії «Зоряних воєн».

Агентство, яке займалося розміщенням ролика, заявило, що він може образити почуття прихильників «іншої віри», а також невіруючих.

У відхиленому від показу ролику різні люди читали і співали «Отче наш». Серед них біженці, штангісти в тренажерному залі, син, який сумує за матірю, госпел-хор, пастух, діти в школі, а також архиєпископ Кентерберійський Джастін Уелбі.

Ролик успішно пройшов перевірку Комісії з реклами в кіно, а також сертифікацію Британської ради з класифікації фільмів, отримавши категорію U, що означає його придатність до показу для будь-якої аудиторії.

Проте агентство DCM, що займається розміщенням реклами в найбільших кінопрокатних мережах Великобританії Odeon, Cineworld і Vue, відхилило ролик під приводом того, що він може розчарувати або образити почуття глядачів.

Агентство опублікувало заяву, в якій говориться: «Деяка реклама - навмисно або ненавмисно - може образити почуття людей з іншими політичними переконаннями, віруваннями, а також невіруючих. Саме тому агентство DCM однаково підходить до будь-яких політичних або релігійних переконань».

Духовний глава Церкви Англії, архиєпископ Кентерберійський відповів на це, що громадськості потрібно дати можливість вирішувати самостійно, а не диктувати рішення, піддані цензурі.

«Це відео не більше образливе, ніж святкування Різдва або святкова різдвяна служба в храмі», - заявив архиєпископ.

Аран Арора, директор із зв'язків з громадськістю Англіканської церкви, заявив, що церква знаходить відмову «дивною, засмучуючою і навіть бентежливою».

«Нам здавалося, що буде правильним показати ролик перед «Зоряними війнами», на які люди будуть приходити цілими сім'ями. Це була хороша можливість заявити про наш новий сайт Justpray і нагадати про молитву перед Різдвом».

За словами представника церкви, «Отче наш» щодня читають мільярди людей по всьому світу, і в Британії ця молитва була невід'ємною частиною повсякденного життя протягом багатьох сторіч.

«З одного боку, ця відмова виглядає справжньою дурістю, однак те, що [агентство] наполягає на ній, говорить про серйозну небезпеку, яка загрожує свободі слова», - говорить Арора.

Він закликав людей зайти на сайт, самостійно подивитися ролик і зробити власні висновки про те, чи ображає він їхні почуття.

У свою чергу консультант з правових питань Англіканської церкви Стівен Слак вважає, що заборона на демонстрацію ролика може спричинити за собою судовий розгляд. Він нагадав про британський Закон про рівні права, який забороняє комерційним організаціям відмовляти в наданні послуг з релігійних мотивів.

Відмова показувати ролик швидше за все спричинить новий виток суспільної дискусії про місце релігії, особливо християнства, в сучасному суспільному житті, а також про те, чи пригнічується  в сьогоднішній Британії свобода самовираження для віруючих.

Йен МакДауелл, колишній «вишибала» і штангіст, який взяв участь у зйомках ролика, заснував благодійне товариство Tough Talk («Важка розмова») після того, як прийшов до віри.

«Я не думаю, що сьогодні люди багато знають про християнство, і можливість поділитися словами молитви «Отче наш» із залом допомогла б людям задуматися і зрозуміти, що християни бувають найрізноманітніших видів і розмірів», - говорить він.

У той же час президент британського «Національного секулярного суспільства» Террі Сандерсон заявляє: «Англіканська церква зарозуміло вважає, що має автоматичне право нав'язувати свою думку аудиторії, яка заплатила гроші за зовсім інше видовище».

«Церква не соромиться відмовляти у розміщенні в церковному холі оголошень, які здаються їй неприйнятними, наприклад, про заняття йогою, - говорить Сандерсон. - Кінотеатри просто грають за тими ж правилами».

Немає коментарів: