Львівське видавництво «Свічадо» стало переможцем першого
конкурсу «інформаційна кампанія року по просуванню християнських
цінностей», який провела компанія Mainstream Communication &
Consulting в рамках медіа-конференції «Медіа Мобілізація». Оголошення переможців конкурсу відбулось 16 грудня в Києві.
Як зазначили ініціатори конкурсу, одним із його завдань було створити
майданчик, де можна представляти і оцінювати християнські інформаційні
кампанії, обговорювати переваги і помилки різних проектів та
інформаційно-просвітницьких інціатив. Все це, на думку організаторів,
може допомогти підвищити професійний рівень інформаційних кампаній, які
проводять християнські спільноти.
Перший конкурс на кращу інфокампанію оцінив активність християн у медіа
сфері, визначив найкращі проекти, які стануть стандартом і точкою
відліку для майбутніх медіа-активістів, - зазначено в мотиваційній
частині конкурсу.
Підбиваючи підсумки конкурсу, Андрій Буркеня, менеджер по роботі з
клієнтами компанії Mainstream Communication & Consulting, повідомив,
що участь у ньому взяли 8 загальноукраїнських та регіональних проетів.
Оцінювали подані проекти визнані спеціалісти – журналісти, маркетологи,
піарники. Кожна кампанія оцінювалась експертами за кількома критеріями:
Актуальність обраної теми;
Інноваційність і прогресивність методів втілення кампанії;
Проведення off-line заходів чи робота з аудиторією;
Якість і креативність промо-продукції;
Результати та ефективність кампанії.
Найкращим проектом була визнана інформаційна кампанія візиту в Україну о.Ксаверія Кнотца (автора книги «Секс, якого не знаєте. Для подружніх пар, які люблять Бога».
Ініціатором проекту виступило львівське релігійне видавництво «Свічадо» за підтримки Релігійно-інформаційної служби України.
Як розповідає менеджер проекту Олена Кулигіна, представник редакції
РІСУ, в рамках інформаційної кампанії довкола візиту о.Ксаверія Кнотца,
окрім очевидного бажання продати видану книгу «Секс, якого не знаєте»,
видавництво «Свічадо» поставило кілька важливих завдань, серед яких:
вийти на нові аудиторії, представити релігійну літературу актуальною для широкого кола читачів,сприяти руйнуванню стереотипів про Церкву, показавши її готовність
відповідати на практичні потреби кожної людини, не залежно від
конфесійної приналежності;
показати, що Церква має високо освічених фахівців, які здатні просто і зрозуміло відповісти на складні питання;
публічно говорити про мораль та сімейні цінності на широкий загал,
підсилити голос Церкви у суспільній дискусії довкола сімейних цінностей.
Говорячи про результати кампанії, її організатори зазначили, що
запропоновані медіа-заходи та комунікаційні рішення, а також епатажний
образ о.Ксаверія Кнотца дозволили через ЗМІ (телебачення, пресу, радіо,
Інтернет і соціальні медіа зокрема) широко представити християнську
науку про сім`ю, шлюб, вірність, духовну, душевну і фізичну єдність
подружжя і акцентувати увагу на біблійних цінностях – у прийнятній для
світської аудиторії формі, через доступні для неї канали комунікації.
«Я дуже вдячна організаторам за чудову ідею такого конкурсу. Сподіваюсь,
що церковні організації та їхні прес-служби зможуть використати наш
досвід і методику роботи в своїх проектах, популяризуючи християнські
цінності в українському суспільстві, вдячна пану Богдану Трояновському
за його відкритість до інновацій і надзвичайно цікавий і приємний досвід
спільної роботи над проектом», - зазначила Олена Кулигіна.
Джерело: КРЕДО
Немає коментарів:
Дописати коментар