ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ!

середу, 21 грудня 2011 р.

21.12.11 18:38 / Візит о.Ксаверія Кнотца в Україну з книгою про секс переміг у конкурсі на кращу інформаційну кампанію



 

Львівське видавництво «Свічадо» стало переможцем першого конкурсу «інформаційна кампанія року по просуванню християнських цінностей», який провела компанія Mainstream Communication & Consulting в рамках медіа-конференції «Медіа Мобілізація». Оголошення переможців конкурсу відбулось 16 грудня в Києві.

 
Як зазначили ініціатори конкурсу, одним із його завдань було створити майданчик, де можна представляти і оцінювати християнські інформаційні кампанії, обговорювати переваги і помилки різних проектів та інформаційно-просвітницьких інціатив. Все це, на думку організаторів, може допомогти підвищити професійний рівень інформаційних кампаній, які проводять християнські спільноти. 


Перший конкурс на кращу інфокампанію оцінив активність християн у медіа сфері, визначив найкращі проекти, які стануть стандартом і точкою відліку для майбутніх медіа-активістів, - зазначено в мотиваційній частині конкурсу. 


Підбиваючи підсумки конкурсу, Андрій Буркеня, менеджер по роботі з клієнтами компанії Mainstream Communication & Consulting, повідомив, що участь у ньому взяли 8 загальноукраїнських та регіональних проетів. Оцінювали подані проекти визнані спеціалісти – журналісти, маркетологи, піарники. Кожна кампанія оцінювалась експертами за кількома критеріями: 


Актуальність обраної теми;


Інноваційність і прогресивність методів втілення кампанії;


Проведення off-line заходів чи робота з аудиторією;

Якість і креативність промо-продукції;

Результати та ефективність кампанії.


Найкращим проектом була визнана інформаційна кампанія візиту в Україну о.Ксаверія Кнотца (автора книги «Секс, якого не знаєте. Для подружніх пар, які люблять Бога»

Ініціатором проекту виступило львівське релігійне видавництво «Свічадо» за підтримки Релігійно-інформаційної служби України. 


Як розповідає менеджер проекту Олена Кулигіна, представник редакції РІСУ, в рамках інформаційної кампанії довкола візиту о.Ксаверія Кнотца, окрім очевидного бажання продати видану книгу «Секс, якого не знаєте», видавництво «Свічадо» поставило кілька важливих завдань, серед яких: 

вийти на нові аудиторії, представити релігійну літературу актуальною для широкого кола читачів,сприяти руйнуванню стереотипів про Церкву, показавши її готовність відповідати на практичні потреби кожної людини, не залежно від конфесійної приналежності; 

показати, що Церква має високо освічених фахівців, які здатні просто і зрозуміло відповісти на складні питання; 

публічно говорити про мораль та сімейні цінності на широкий загал, підсилити голос Церкви у суспільній дискусії довкола сімейних цінностей. 


Говорячи про результати кампанії, її організатори зазначили, що запропоновані медіа-заходи та комунікаційні рішення, а також епатажний образ о.Ксаверія Кнотца дозволили через ЗМІ (телебачення, пресу, радіо, Інтернет і соціальні медіа зокрема) широко представити християнську науку про сім`ю, шлюб, вірність, духовну, душевну і фізичну єдність подружжя і акцентувати увагу на біблійних цінностях – у прийнятній для світської аудиторії формі, через доступні для неї канали комунікації. 

«Я дуже вдячна організаторам за чудову ідею такого конкурсу. Сподіваюсь, що церковні організації та їхні прес-служби зможуть використати наш досвід і методику роботи в своїх проектах, популяризуючи християнські цінності в українському суспільстві, вдячна пану Богдану Трояновському за його відкритість до інновацій і надзвичайно цікавий і приємний досвід спільної роботи над проектом», - зазначила Олена Кулигіна. 


За матеріалами: РІСУ 

Джерело:  КРЕДО 

Немає коментарів: