«Подвійні стандарти» антирелігійної реклами в суспільному транспорті в
американському Детройті стали причиною запеклих дебатів. Організація
«Detroit's Suburban Mobility Authority for Regional Transportation»
(SMART) відхилила можливість публікації антиісламської реклами асоціації
«American Freedom Defense Initiative» (AFDI). У той же час рекламні
щити атеїстів з «Detroit Coalition for Reason» (DCOR) були вивішені,
пише TheBlaze LLC.
Цікаво зазначити, що щити з антиісламської рекламою відрізнялися від
атеїстичних лише одним словом. Слово «Бог» AFDI замінили на «Мухаммед».
«Ви не вірите в Бога? Ви не самотні»- свідчить атеїстична пропаганда.
«Ви не вірите в Мухаммеда? Ви не самотні» - написали AFDI. Очевидно,
схожість була навмисною.
SMART, визнавши антиісламську кампанію «образливою», відмовила організації в рекламі.
За матеріалами www.sedmitza.ru
Джерело: Воїни Христа Царя
Немає коментарів:
Дописати коментар