ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ!

вівторок, 29 квітня 2014 р.

29.04.2014р. Б. / Вибрала аборт заради кар’єри, але…

вагітність
Британська модель Джозі Каннінгем заявила, що зробить аборт, аби могти взяти участь у черговому британському варіанті «Великого брата». Однак в останню мить змінила думку. Чому?
 
— Цього року я не хочу мати дитини. Я доб’юся слави, — ще недавно публічно казала 24-річна Джозі, яка вже має двох дітей. Модель заявила, що вона на четвертому місяці чергової вагітності, але перерве її, щоб могти робити кар’єру на телебаченні. Жінка вже їхала в таксі до абортної клініки, але справа до убивства дитини не дійшла. 

— Я просто не могла цього зробити, — хлипала Джозі. — Я справді думала, що зможу, але ні. 24 годинами раніше я відчула, як дитина б’ється всередині, і не могла викинути цього з голови. Я вже забула, що це за відчуття. Це було чарівне. Це було так, ніби дитя казало мені, щоб не усувати його, — розповіла Джозі. 

— Я їхала в таксі до клініки й почувалася фізично хворою. Мене трусило. Коли водій сказав мені, що вже недалеко, я вибухнула плачем. Хотіла вискочити з авто і втекти. Тримала руки на животі і міцно відчувала, що не можу дозволити, щоб у мене відібрали цю дитину, — зізналася британська модель.
 
За матеріалами: Gość Niedzielny

Джерело:   КРЕДО 

1 коментар:

Unknown сказав...

Отак і я, колись, сидів на стільці, у приймальні абортивного відділення 7-ї гор-бальніци, міста - імені чекіста, поруч з жінками "в черзі", і одну по одній намагався переконати, щоб вони теж прислухались до крику голосу свого "але", тобто совісті, та не вбивали власної дитини, а з любов'ю і подякою прийняли, як найцінніший дар від Бога... Одні з них, у відповідь (чи замість неї) лише зміями шипіли, мовляв: "Не твоє, собаче діло...", а інші, поки-що, ще думали над своїм "але"...

р.Б. Леонід.