Нещодавно
світова преса вибухнула заголовками «Папа Франциск підтримав геїв!»
«Папа проявив відкритість до геїв-священиків!» І тому подібне. Дійсно,
сенсація − Католицька Церква, найбільше християнське співтовариство в
світі, змінює своє вчення про етику в області статі! Чи може це не
сенсація і журналісти знову все прибрехали?
Прибрехали. Ніякого перегляду вчення Церкви Папа не замислив.
Що насправді сказав Папа? У ході тривалого інтерв'ю, відповідаючи на питання про «гей-лобі» у Ватикані,
він сказав буквально наступне: «Я думаю, що коли ми зустрічаємо гея, ми
повинні розрізняти особистість гея і гей-лобі, тому що лобі − це не
добре ... Якщо людина − гей і шукає Господа і добру волю, то хто я, щоб
судити його? ... Проблема не в тому, що хтось має таку схильність; ні,
ми всі повинні бути братами. Це − найголовніше» Коли його запитали про
гомосексуальну поведінку, він зазначив, що така поведінка гріховна, і що
така людина потребує прощення − яке вона знайде, як тільки покається.
Непорозуміння, частково навмисне, з боку ряду коментаторів, виникло
навколо слова «гей» − і в чому можна вгледіти помилку Римського Папи,
так це в тому, що він взявся взагалі це слово використовувати. Справа в
тому, що «гей» − це ідеологічний термін, умисно і свідомо
сконструйований з цыллю, щоб збивати з пантелику і заплутувати. Воно
може означати, принаймні, чотири різних поняття. 1) Людина, яка має
«вроджену та незмінну сексуальну орієнтацію». Варто зазначити, що сама
теза про існування такої вродженої та незмінної орієнтації не тільки не
знайшла підтвердження за десятиліття досліджень, але і зіткнулася з
великою масою даних, які явно суперечать їй. «Орієнтація», тобто
надання переваги партнерам своєї або чужої статі, виявилася річчю досить
нестабільною, гнучкою і текучою, і вже точно не обумовленою генетично;
2) людина, яка відчуває гомосексуальні спокуси; 3) людина, що здійснює
гомосексуальні акти; 4) людина, що сповідує певну ідеологію, в рамках
якої, наприклад, гомосексуальне співжиття прирівнюється до шлюбу.
Папа, очевидно, вжив термін «гей» в сенсі «2»: «людина, яка відчуває
гомосексуальні спокуси». Папа сказав, що такі люди «повинні бути
інтегровані в суспільство і не піддаватися маргіналізації».
Таким чином, Папа просто підтвердив традиційні погляди Церкви.
Спокуса як така, в тому числі, гомосексуальна, ще не є гріхом. Людина,
яка зазнає такої спокуси, точно так само не є мужоложником, як і людина,
що зазнає гетеросексуальних спокус, не є блудником. Така людина
потребує підтримки. Людина, яка впала у гомосексуальний блуд, грішить і
потребує того ж, що і людина, яка впала у будь-який інший блуд − вона
повинна визнати свій гріх гріхом, покаятися, прийняти прощення, і
докласти зусиль для того, щоб так більше не робити. Людина, яка сповідує
гей-ідеологію, зокрема, яка вважає гомосексуальне співжиття рівнозначне
шлюбу, перебуває поза Церквою, поки не перегляне свої погляди. Винною
(і потребуючою прощення) людину робить не спокуса, а згода на гріх, а
чужою Церкві − сповідання поглядів, несумісних з її вірою. Целібатний
«гей» − це як розпусник, що не блудить або непитущий п'яниця. Зрозуміло,
до нього не може бути жодних претензій.
Кампанія ліберальної преси «ура, ми ломимо, гнеться Папа» − прояв
тієї підміни понять, на якій, головним чином, і будується гей-риторика.
Коли слово «гей» має, принаймні, чотири різних значення, фразу, яка
містить якісь твердження щодо «гея» в сенсі «2» легко перекручувати так,
щоб вона стосувалася «геїв» у значеннях «1», «3» і «4». Тому таких слів
як «гей» або «особистість гея», краще не вживати. Як сказав надзвичайно
далекий від благочестя, зате досвідчений в розпусті американський
письменник Гор Відал: «Не буває гомо- або гетеросексульних людей.
Бувають гомо- або гетеросексуальні акти .. Більшість людей являють суміш
імпульсів, якщо не практик».
За матеріалами www.portal-credo.ru
Джерело: Воїни Христа Царя
Немає коментарів:
Дописати коментар