26 травня сотні тисяч противників закону про одностатеві «шлюби» знову
вийдуть на вулиці Парижа. Закон був схвалений 23 квітня, але численні
натовпи продовжують протестувати, дивуючи навіть мас-медіа: люди
мобілізуються через соціальні мережі, організовують спонтанні зібрання
на вулицях, проводять так звані «ранкові пробудження» під вікнами
міністерських будинків. Противники закону розвішують транспаранти на
автотрасах, влаштовують молодіжні зустрічі з піснями і промовами на очах
у поліції, в стилі Всесвітніх Днів Молоді. У протестах залучена і
організація матерів, які намагаються відвести загрозу сурогатного
материнства.
Соціальній та економічній раді Франції була передана петиція, яку менш
ніж за 10 днів підписали понад 700 тисяч чоловік. Згідно з
соціологічними опитуваннями кінця квітня, більшість французів поділяють
думку противників закону і не згодні з правом одностатевих пар на
усиновлення дітей. Проте 26 травня Конституційна рада повинна буде
висловитися з цієї теми і, швидше за все, закон набуде чинності. Тож 26
травня може бути вже занадто пізно що-небудь змінити.
Організатори маніфестації сподіваються, що незважаючи ні на що рух
проти одностатевих шлюбів розшириться і охопить також інші сфери, що
стосуються гідності людського життя: не тільки цивільних і біоетичних
аспектів, а й соціально-економічних, як підкреслив новообраний президент
Французької єпископської конференції монсеньйор Жорж Понтьє.
Справді, економіка не залишається осторонь від гендерних проблем. Не
так давно один впливовий бізнесмен заявив: «Чи не все одно - здавати в
оренду своє черево для дітонародження чи свої руки для роботи на
заводі?». Економіст Крістіан Арбуло у свою чергу переконаний, що
гендерну ідеологію не можна відокремлювати від «оптимізації споживацтва
за допомогою зникнення статевих відмінностей».
Тої ж думки дотримуються численні фінансові колоси, і не тільки у
Франції. І саме підтримка великих американських і європейських компаній,
переконаних у тому, що це «good buisness», стала вирішальною для
«шлюбної реформи» у Франції. Як йдеться в офіційних документах, реформа
спрямована на «новий альянс між силами майбутнього: молоддю, меншинами,
жінками, городянами і некатоликами». Таким чином, католики були
виключені з дебатів. Яке ж було здивування політиків, коли на площі
вийшла протестувати саме «молодь, меншини, жінки, городяни і
некатолики». Але вони не знайшли розуміння у керівного класу,
переконавшись, що «офіційний Захід» заперечує саму людську природу. І
захищати її покликані як віруючі, так і невіруючі.
За матеріалами http://ru.radiovaticana.va
Джерело: Воїни Христа Царя
1 коментар:
Гендер, у життєвій дійсності, всиновленої одностатевою "парою", дитини:
"Дитинко, а хто твій тато? - Партнер-підарас №1, а мама хто? - Партнер-підарас №2"...
р.Б. Леонід.
Дописати коментар