Найбільша
у США християнська організація родин American Family Association (AFA)
вкотре складає список магазинів, які легковажать релігійним виміром
Різдва і використовують пам'ять про прихід Ісуса на світ лише для
збільшення торгівельних оборотів.
Крім того, складають також список приязно налаштованих торгових марок.
До цього списку потрапили мережі Wal-Mart, Belk, Lowe’s та гігант Hobby
Lobby. А противниками Божого Народження є марки GAP чи Old Navy,
Staples, Radio Shack i Foot Locker.
Члени організації AFA, яких на даний момент є 2,3 млн. осіб, у
попередні роки організували бойкот таких марок як Target, Sears, GAP i
Wal-mart. А нещодавно вони бойкотували мережу McDonald's, яка на
інтернет-сторінці однієї з груп гомосексуалістів рекламувала «Happy
Meals» для дітей.
У 2006 році AFA зменшили обороти Ford Motor на 8% через контроверсійну
рекламу компанії. В результаті Ford Motor зняв неетичну рекламу з
ефіру.
За матеріалами: Католицький Огялдач
Джерело: КРЕДО
Немає коментарів:
Дописати коментар