ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ!

пʼятниця, 1 квітня 2016 р.

01.04.2016р. Б. / Милосердя не скасовує заповідей

Милосердя не означає відмови від Божих заповідей, не є виправданням для усунення цих заповідей або їх ослаблення. Це підкреслив префект Конгрегації Віровчення кардинал Герхард Людвіг Мюллер у книзі-інтерв'ю іспанському журналісту Карлосу Гранадос.

Більш того, Церква має право і обов'язок називати по імені, як добро, так і зло, - заявив німецький єпископ. Одночасно він підкреслив, що найбільшою спокусою для Церкви було б не те, що в Ній є грішники, але якби Вона перестала називати по імені добро і зло.

У виразний спосіб кардинал Мюллер підтвердив негативні позиції Церкви з питання висвячування жінок. Він пояснив, що мова йде не про питання дисципліни, але вже про питання догматичне. Пропозиції щодо того, що таким чином можна було б вирішити проблему нестачі священиків або у тому, що це надало Церкві більш сучасний імідж, не є серйозними, сказав кардинал Мюллер.

На 260 сторінках книги "Informe sobre la esperanza" (Звіт про надію) префект Конгрегації Віровчення виступає проти редукування християнського послання до суб'єктивного вибору таких висловлювань або порівнянь, які в даний момент зручні. В якості прикладу він навів неправильну інтерпретацію слів Папи: "Хто я, щоб осуджувати" в контексті статевої моральності. "Цим твердженням Франциск висловив повагу до гідності людської особистості", - пояснив кардинал Мюллер і додав, що з бачення людини в Біблії випливають "необхідні певні моральні вимоги, але в той же час потрібно також мати повагу у ставленні  до людей з гомосексуальною орієнтацією".

З цього приводу кардинал Мюллер також застеріг від неправильної інтерпретації слів Папи, що Євхаристія "не є нагородою для досконалих, але великодушним лікувальним засобом для слабких". Умова прийняття Причастя - це стан благодаті, спілкування з Церквою, а також упорядковане життя в рамках Церкви. Навернення - це не тільки Божа благодать, йому завжди передує також рішення людини, нагадав кардинал Мюллер. Він також пояснив, що прощення не є автоматичним механізмом, на яке кожен має право, але воно також залежить від людини, яка повинна попросити і захотіти скористатися ним.

Немає коментарів: