Світовому ринку вигідніше, щоб люди були самотніми. Об'єми споживання в одинаків в рази перевищують витрати сімей.
Сьогодні є економічний сенс в тому, щоб переконати суспільство жити на
самоті.
Спостерігається нова тенденція - піднесення самотньої людини як
еталонного споживача. Про це пише The Guardian.
Одинаки споживають на 38% більше продуктів, на 42% більше пакувального
матеріалу, на 55% більше електрики і на 61% більше газу на людину, ніж
сім'ї з чотирьох осіб, йдеться в дослідженні, проведеному Цзяньго Лю з
Мічиганського університету.
Розлучення також є зростаючим ринком: одна сім'я, що розпалася, означає,
що тепер треба купувати два будинки, два автомобілі, дві пральних
машини, два телевізора, зазначає видання.
Корпорації усвідомили, що тепер є два нових русла економічного зростання: потурання самотності та розлученням.
Це помітно в рекламі - цільовою аудиторією для таких продуктів як
бургери і відпустка стають одинаки, особливо - самотні жінки. Реклама
протиставляє спільне життя і стосунки процесу самопізнання на самоті.
Видання радить бути радикальним - завести сім'ю, вимагати зобов'язань
від коханої людини і роботодавця, відмовившись від чарівності ринку
одноразових одинаків.
За матеріалами: Українська правда. Життя
Джерело: КРЕДО
Немає коментарів:
Дописати коментар