ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ!

четвер, 16 серпня 2012 р.

16.08.2012р. Б. / Корпораціям вигідні самотні чи розлучені споживачі




Світовому ринку вигідніше, щоб люди були самотніми. Об'єми споживання в одинаків в рази перевищують витрати сімей.
 
Сьогодні є економічний сенс в тому, щоб переконати суспільство жити на самоті. 

Спостерігається нова тенденція - піднесення самотньої людини як еталонного споживача. Про це пише The Guardian. 

Одинаки споживають на 38% більше продуктів, на 42% більше пакувального матеріалу, на 55% більше електрики і на 61% більше газу на людину, ніж сім'ї з чотирьох осіб, йдеться в дослідженні, проведеному Цзяньго Лю з Мічиганського університету. 

Розлучення також є зростаючим ринком: одна сім'я, що розпалася, означає, що тепер треба купувати два будинки, два автомобілі, дві пральних машини, два телевізора, зазначає видання. 

Корпорації усвідомили, що тепер є два нових русла економічного зростання: потурання самотності та розлученням. 

Це помітно в рекламі - цільовою аудиторією для таких продуктів як бургери і відпустка стають одинаки, особливо - самотні жінки. Реклама протиставляє спільне життя і стосунки процесу самопізнання на самоті. 

Видання радить бути радикальним - завести сім'ю, вимагати зобов'язань від коханої людини і роботодавця, відмовившись від чарівності ринку одноразових одинаків. 

За матеріалами: Українська правда. Життя 

Джерело:   КРЕДО 

Немає коментарів: