ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ!

пʼятницю, 30 травня 2014 р.

30.05.2014р. Б. / Голівудська зіркова родина Аджеліна Джолі та Бред Пітт моляться за Україну

В ексклюзивному інтерв’ю ТСН голівудська зірка Анджеліна Джолі заявила, що занепокоєна ситуацією в Україні і молиться за цілісність нашої держави. Про це вона розповіла українській журналістці Наталці Пісні у Лондоні підчас прем’єри нової стрічки «Чаклунка», де акторка грає роль злої чаклунки.

«Ми обоє в родині переживаємо і молимося, щоб в Україні був лад, щоб ви були єдині… Знайте я з вами, я переживаю і молюся» - заявила акторка. Чоловік Анджеліни Джолі – Бред Пітт.

"Сподіваюся, мені не доведеться знімати про Україну кіно, подібне до "Країни Меду" і "Крові", яку я знімала про Боснію. Я щиро бажаю Україні, щоб ваша історія була менш кривавою, більш щасливою і, зрештою, у вас нарешті настав лад", - побажала українцям голлівудська акторка.

За матеріалами: http://tsn.ua/

Джерело:   Воїни Христа Царя

Немає коментарів: